آیدا بورس

آیدا بورس

مدیریت سبد سهام + آخرین اطلاعیه های شرکت ها + جدول معاملات + آموزش بورس + قیمت طلا + روزنامه ها و...فقط و فقط در آیدا بورس
آیدا بورس

آیدا بورس

مدیریت سبد سهام + آخرین اطلاعیه های شرکت ها + جدول معاملات + آموزش بورس + قیمت طلا + روزنامه ها و...فقط و فقط در آیدا بورس

رایزنی فولادی ها با بانک مرکزی برای استمهال مجدد معوقات بانکی


رایزنی فولادی ها با بانک مرکزی برای استمهال مجدد معوقات بانکی




عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با اعلام اینکه اکنون در حال رایزنى با بانک مرکزى براى حل مشکل معوقات بانکى واحدى فولادى هستیم، گفت: یکى از پیشنهاد های واحد های تولیدی به بانک مرکزى استمهال تسهیلات بانکى است.
بهرام سبحانى در گفت و  گو با تسنیم، عمده مشکلات این روزهاى  واحد هاى تولیدى فولاد کشور را کمبود نقدینگى و معوقات بانکى دانست و اظهار داشت: مقرر شده بود که از منابع حاصل از اجراى فاز دوم قانون هدفمند سازى یارانه ها منابعى در اختیار واحد هاى تولیدى قرار گیرد اما متاسفانه هنوز این تصمیم اجرایى نشده است.
وى با اعلام اینکه اکنون در حال رایزنى با بانک مرکزى براى حل مشکلات معوقات بانکى واحدهاى فولادى هستیم، افزود: در این جلسات راهکارهایى از سوى انجمن فولاد ایران و بانک مرکزى براى حل مشکل معوقات بانکى مطرح شده است اما هنوز به نتیجه نهایى دست پیدا نکرده ایم.
 مدیر عامل فولاد مبارکه اصفهان گفت: یکى از پیشنهادهاى تولیدى به بانک مرکزى واحدهاى استمهال تسهیلات بانکى است که بانک مرکزى براى اجرایى شدن این پیشنهاد شروط خاص خود را اعلام مى کند.
 سبحانى ضمن بیان این که بانک مرکزى اعلام کرده است به شروط بازپرداخت یک جاى کل بدهى ها جریمه هاى دیرکرد پرداخت تسهیلات را مورد بخشش قرار مى دهد، افزود: این پیشنهاد در حالى مطرح مى شود که تولیدکننده هیچ پولى براى پرداخت معوقات ندارد چه برسد به اینکه بدهى خود را به صورت یک جا پرداخت کند.وى ادامه داد: چنانچه بانک  مرکزى معوقات واحدهاى تولیدى را تمدید کند،تسهیلات دریافتى واحدها از سیستم بانکى از حالت معوق خارج شده و این امکان براى تولیدکنندگان به وجود مى آید که تسهیلات جدیدى را دریافت کنند. 
عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با اشاره به اینکه امیدواریم به زودى رایزنى با بانک مرکزى به نتیجه برسد و امکان دریافت تسهیلات براى واحدهاى تولیدى به وجود آید، گفت: چنانچه این امر صورت گیرد حجم بسیارى از مشکلات واحدهای تولیدی حل خواهد شد.


منبع : ابرار اقتصادی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.