آیدا بورس

آیدا بورس

مدیریت سبد سهام + آخرین اطلاعیه های شرکت ها + جدول معاملات + آموزش بورس + قیمت طلا + روزنامه ها و...فقط و فقط در آیدا بورس
آیدا بورس

آیدا بورس

مدیریت سبد سهام + آخرین اطلاعیه های شرکت ها + جدول معاملات + آموزش بورس + قیمت طلا + روزنامه ها و...فقط و فقط در آیدا بورس

افزایش ٢ برابرى توان تامین مالى بورس


رییس سازمان بورس و اوراق بهادار مطرح کرد : افزایش ٢ برابرى توان تامین مالى بورس



رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با تاکید بر اینکه جایگاه بازار سرمایه راضى کننده نیست گفت: به دنبال پررنگ تر کردن نقش بازار سرمایه در تامین مالى هستیم.

به گزارش مهر، على صالح آبادى با بیان اینکه شرکت هاى سرمایه گذارى و هلدینگ آماده کمک به دولت هستند گفت: مى توانیم این قول را به دولت بدهیم که با تعامل سازنده با یکدیگر در سال هاى آینده نقش بازار سرمایه در تامین مالى را پررنگ تر از گذشته شاهد باشیم.

وى در نشست شرکت هاى هلدینگ و سرمایه گذارى برتر با معاون اول رئیس جمهورى، برگزارى این نشست را نشان دهنده توجه دولت به بخش خصوصى دانست. وى افزود: رئیس جمهورى گفته که شرکت هاى پیشران در اقتصاد باید نقش بیشتر در کمک به تامین مالى و خروج از رکود ایفا کنند که در این مرحله شرکت هاى سرمایه گذارى و هلدینگ به عنوان پیشران در اقتصاد ما مدنظر دولت است.
صالح آبادى ادامه داد: یکى از اهداف اصلى این است که نقش بازار سرمایه در تامین مالى فعالیت هاى اقتصادى ارتقا یابد که این نشان از توجه دولت به بازار سرمایه و ظرفیت هاى آن براى خروج از رکود است.رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار اظهارداشت: سال گذشته ٢٧ هزار میلیارد تومان مجموعه افزایش سرمایه ها و انتشار اوراق مشارکت و سایر اوراق بوده که اگر این عدد را با سال قبل مقایسه کنیم که حدود ١٢ هزار میلیارد تومان بود، بیش از ٢ برابر افزایش پیدا کرده است.وى ادامه داد: البته طبیعى است که ما به جایگاه بازار سرمایه راضى نیستیم و باید جایگاه بهترى براى آن ترسیم کنیم.صالح آبادى با بیان اینکه ما به دنبال مرتفع کردن ابهامات موجود در صنایع مختلف هستیم گفت: دولت به دنبال آن است تا فضاى سرمایه گذارى را براى فعالان اقتصادى شفاف کند که آنان به دور از ابهاماتى که در بخش هاى مختلف صنعت وجود دارد سرمایه گذارى ها را دنبال کنند. رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار خاطرنشان کرد: خوشبختانه در بازارهاى سرمایه ابزارهاى مختلفى طرح شده که در جهت تامین مالى مى توانیم از آن استفاده کنیم.


منبع : ابرار اقتصادی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.